1 Mart 2008 Cumartesi

Turkiyedeydim-1

Gecen haftasonu Ankara'ya gittim. Canimin ici kuzenlerimi ve dunyanin en guclu kadinlarindan biri olan teyzemi ziyaret ettim. Ben Romanya'ya tasinirken minicik olan kuzenlerim o kadar buyumus olgunlasmislarki hayatimda belkide ilk kez yaslandigimi hissettim. Minik Gozdem bu sene universite sinavlarina girecek; basini test kitaplarindan kaldiramiyor. Ben oradayken,okul dershane arasi mekik dokuyordu adeta... Handecigim, universite son sinifta, bir yandan dershanede ogretmenlik yapiyor bir yandan okula gidiyor canim benim... Ben benim islerim yogun saniyordum, Handecigimin cumartesi pazari dahi yok...Evrencigim, ben uzaklardayken hayatinin askini bulmus ve kendi yuvasini kurmus... Teyzem ben Ankara'dayken bilgisayar kursundan mezun oldu :). Onunla herzaman cok gurur duyuyorum ama bilgisayar kursunu bitirdigini duyunca inanilmaz gurur duydum canim teyzemle... Eryaman'a gidip dayimida ziyaret ettik. Lila ve mor mobilyalarla dekore ettigi evinde onuda saglikli ve mutlu gordum ya, cok mutlu oldum...

Hiç yorum yok: