17 Nisan 2011 Pazar

13 baykus




11 yorum:

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık

pelinpembesi dedi ki...

sevgili Burçak
zaten baykuşları seviyorum motif olarak.yeniden baykuşlu birşeyler yapma arzusu hissettirdin .benim baykuş magnetlerimi görmüşmüydün? seninkileri yapsam magnet olarak..bir de kendi kendime bir fanzin hazırladım ve başlık kısmına üç bilge baykuşunu koydum.eşe dosta vereceğim eğer iznin olursa.onları çok beğenmiştim...

Burcak dedi ki...

Buket simdi gordum magnetlerini cok guzel olmuslar ellerine saglik :)
Ticari amacli kullanilmadiktan sonra, blogumdakilerin kullanilmasinin bir mahsuru yok bana gore.
Yeni magnetlerini simdiden merak ediyorum :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Hayranlıkla izliyorum yaptıklarınızı:)hele çizimler baykuş olunca kaçınılmaz !

Maria Cininha dedi ki...

This is very, very beautiful!

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Çok güzel çalışmalar.Kutluyorum...

Burcak dedi ki...

Cok cok tesekkurler :)

Rumisu dedi ki...

Bayildik bu baykuslara! :)

Burcak dedi ki...

Tesekkurler Rumisu :) Bende sizin blogunuzun ve calismalarinizin sıkı bir takipcisiyim artik :)Gercekten ozgun tarziniz cok ama cok guzel :)

Fifi dedi ki...

imi plaaace!!!

Unknown dedi ki...

Bunu satıyormusunuz??