3 Kasım 2010 Çarşamba

Benim Alfabem :) - Blueprint


Design*Sponge'un Veer sponsorlugunda duzenledigi "Kendi Alfabeni Tasarla" yarismasina katildim. Yarismanin son katilim tarihi 9 Kasim. Iki hafta icinde de ilk 10 tasarim aciklanacak ve sonra izleyicilerin oylarina sunulacak.

Bir kac gundur bu yarisma icin calisiyorum ve cok keyif aldim. Bir cok illustrator ve grafikerinde bu yarismaya katilacagini dusunursek ilk ona kalma olasiligim oldukca dusuk ama ortaya cikarttigim alfabeden oldukca hosnutum, herbir harfi ayri ayri sevdim ve cizerken cok eglendim. En eglenceli kismida her bir kiza ayri bir kupe cizmekti. :)


12 yorum:

LATİFE... dedi ki...

Harika olmuş! Umarım iyi bir derece alırsın!

Burcak dedi ki...

Tesekkurler :)

piktobet dedi ki...

bir tür piktograph olmuş bu :) saçlar kişiliğini yansıtır insanın diye de boşuna denmiyormuş sahi. asıl güzel detaylar yüz ifadelerinde saklı yine de. B'nin saçlarına, J'nin elf güzelliğine, Z'nin masumiyetine ve J'nin küpelerine bayıldım. W üçüzlerinden soldaki erkek olabilir mi sahi :)

Burcak dedi ki...

W'deki evet onceden erkekti ama yuzune vurma :P Bu arada R'nin kupeleri senin blogunu okurken aklima geldi :)

piktobet dedi ki...

bu önemli noktayı kaçırmışım evet :) bildiğin piktobet avatarı işte ama R nihayetinde :)

Burcak dedi ki...

Evet P'yi zaten bitirmistim malesef :) R'ye nasip oldu :)

Çavlan dedi ki...

aa yeni gördüm ben bunları, çook güzel olmuşlar.

Burcak dedi ki...

Tesekkurler Cavlan :)

LATİFE... dedi ki...

Ne oldu yarışma? Sonuçları ne zaman öğreneceğiz?

Burcak dedi ki...

Latife sonuclandi yarisma, malesef 30 finalist arasina giremedi blueprints :( 400 kisi katilmis yarismaya. Kazanan tasarimlari gormek icin :

http://www.designspongeonline.com/2010/11/weekly-wrap-up-alphabet-contest-winners.html

Cok harika seyler var, hayran kaldim. http://www.designspongeonline.com
Bu sitede 30 finalistin tamamini bulabilirsiniz.

LATİFE... dedi ki...

Bende mi bir tuhaflık var acaba anlayamadım... İlk üçü hiç ama hiç beğenmedim ama mansiyon zarif... Yine de gönül rahatlığıyla söylüyorum; bizim birincimiz Burçak oldu sayın Design Sponge ilgilileri!!!

Burcak dedi ki...

Cok cok tesekkurler Latife :) Bende ilk ucu gorunce sasirdim aslinda ama anladigim kadariyla aradiklari kullanilabilecek fontlardi sanirim. Benim alfabe pekte kullanilabilir bir font degil. Yarismanin guzel yani kendi alfabemi olusturma motivasyonu oldu :)