3 Şubat 2009 Salı

Crispy Yogurt Chicken

Hergun takip ettigim Pioneer Woman Cook sitesinde super bir tavuk tarifi gormustum. Bugun bu tarifi denemeye karar verdim :) İyikide denemişim çok lezzetli oldu tavuklarım.
Yalnız, cok fazla pişirdigim için altları biraz yandı :) Bir dahaki denememde cok guzel olacagına eminim :)

İstedigimiz miktarda yogurdu sarmısak ve maydonoz ile karıstırıp bir sos hazırlıyoruz. İçine eksilik vermesi için biraz limon sıkıyoruz.


Sonra iki dilim ekmegi(ben kepekli ekmek kullandım) robottan gecirip,yaklaşık 1 bardak ekmek kırıntısı elde ediyoruz.İçine biraz tuz ve karabiber koyup tatlandırıyoruz.


Sonra tavuklarımızı(ister kemikli, ister benim kullandıgım gibi kemiksiz tavuk eti)
once hazırladıgımız yogurt sosuna, sonrada ekmek kırıntılarına batırıp bir tepsiye diziyoruz.




Tepsiye yerleştirdigimiz tavukların uzerine birkaç parça tereyagı koyuyoruz.

Tepsinin uzerini folyo ile kaplayıp, 350 derecede yaklasık 1 saat pisiriyoruz. Sonra uzerindeki folyoyu acarak 15 dakika kadar tavuklarımızın uzerini kızartıyoruz.

Ta ta :)

Hiç yorum yok: