1 Mart 2008 Cumartesi

Turkiyedeydim- 3

Ankara'dan sonra bir gunlugunede olsa Burhaniye'ye ailemin yanina gittim. Varir varmaz sahile gittik annemle... Oyle duru oyle guzeldiki sabah...Eve vardigimizda babannem yaprak sarmasina baslamisti bile :)

Karamurat cevrede gezinip benim kim oldugumu ve niye geldigimi anlamaya calisiyordu. Bana gosterilen ilgiden oldukca rahatsizdi :)
Annemle babam bana yeni evlerini gezdirdiler. Isil isil harika bir ev, saglik, mutluluk ve huzur ile otursunlar... En cok terasa bayildim, manzara sahane...Abim uyaninca, sahile gidip midye dolma aldik (yummiiiii), sonra birlikte afiyetle yedik :)
Halamla enistem geldiginde babannemin yaprak sarmalari pismisti, hepbirlikte afiyetle yedik. Arkasindan patlicanli borekler pisti, hemen hemen aksam yemegine kadar yemek yedim. Annem tabiki en cok sevdigim sebzeyi enginarimi hazirlamisti.. Ellerinize saglik annecim ve babannecim :)
Otobus saatim yaklasirken, biz bayanlar sohbet ederken, babam, enistem ve karamurat uykuya yenik dustuler :)
Sonra otobus saatim geldi ve ailemle dolu dolu gecen guzel bir gunun ardindan Istanbul'a dogru yola ciktim... En kisa surede yine gidecegim tadi damagimda kaldi :)

Hiç yorum yok: